DAN PRVI
- Svi operateri trenutno su zauzeti. Molimo Vas za strpljenje - ljubazno mi se obraća automat s druge strane slušalice, dok već po peti put svira
Nothing compares to you. Sasvim zadovoljavajuć glazbeni intermezzo, za razliku od onoga kada je vrijeme do javljanja operatera u jednoj od državnih ustanova kratila Neda Ukraden sa svojim hitom
Da se nađemo na pola puta.
- Vatroslav pri telefonu, kako Vam mogu pomoći? - konačno se netko javlja s druge strane
- Oh, napokon! Služba za korisnike, dakle, radi... - rekoh uz sarkazam, a onda se uljudno predstavih, objasnih problem oko nepoštivanja ugovora s njihove strane, te računa koji ne udovoljava istom i zamolih ga da sve provjeri u bazi podataka.
- Molim Vas broj pod kojim je registriran korisnik -
Izbiflah broj napamet. Premda nije moj i premda radim uslugu dragom prijatelju koji je van zemlje i nema trenutno vremena za ovakve stvari koje bi ga na koncu mogle masno koštati.
- Dobro. Molim Vas ime korisnika -
Rekoh ime korisnika.
- Dobro - ponovi Vatroslav - a sada mi dajte gospodina na telefon!
- Gospodin trenutno nije u mogućnosti javiti se... - objašnjavam mu.
- Onda mi nemamo o čemu razgovarati! - otresito odbrusi.
Ohohoooo... to ćemo još vidjeti...