subota, 20. studenoga 2010.

Prix d´Arts...


Sinoć me Mihaela s bloga La casa de vainilla izuzetno obradovala ovom lijepom nagradom! Vjerojatno iz razloga jer ispod nje stoji sljedeći citat:

"Prix d'Arts je nagrada za blogere koji prenose kulturne, etičke, literarne, osobne itd. vrijednosti izvan nacinalnih i govornih granica. Koji, sažeto rečeno, pokazuju da se njihova živa kreativnost i razmišljanje može lako otkriti u njihovim riječima i između redaka, bez obzira na jezik kojim pišu. Nagrada je zamišljena kao sredstvo promicanja prijateljstva među blogerima, način da se iskaže naklonost i priznanje za njihov rad koji webu daje dodatnu vrijednost."
Hvala, Mihaela! Izuzetna je čast primiti nagradu od tebe! 
Pravila su ista kao i s ostalim nagradicama - napisati post i poslati dalje! Ovaj put naklonost i priznanje za rad koji webu daje dodatnu vrijednost ide sljedećim blogovima:


Zaslužile ste ju, drage moje!

Broj komentara: 12:

  1. Cestitam ti na nagradi i zahvaljujem na istoj. Ova nagrada mi je posebno draga :) A ti mi dodjes ko neka dobra vila - uvijek neke lijepe vijesti od tebe i dobra vibra, pa da, angel...uostalom lijepo ti pise u imenu tvog bloga ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti na ovog predivnoj nagradi. Kada pišem svoje postove uvijek si mislim, hoće li vam se to dati čitati, jer danas svi nekamo jurimo i najčešće posežemo za instant rješenjima i gledamo sličice, pa onda odjurimo negdje....i zato mi je ova nagrada naročito draga. Ponajprije si je ti zaslužila, i na njoj ti čestitam, jer na tvojim stranicama uvijek pronađem kvalitetan sadržaj, nešto što si proživjela, doživjela, o čemu si razmišljala i svoje misli i zaključke podijelila s nama i time nas potaknula da pročitamo, pogledamo.... I na kraju, veseli me novi izgled tvoga bloga, naročito zaglavlje! I super mi je vidjeti ovaj snijeg na sve više mojih blogoprijateljskih stanica! Puno pusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, Tatjana!

    Sweet, i meni je nagradica izuzetno draga, a bez tvojih finih receptića ne bi bilo ni dobre vibre! :)) A s komentarima na čokoladnu roladu sam, čini mi se, rekorder! Hehehe ♥

    Vesna, meni se uvijek da čitati jer uvijek kod tebe naučim nešto novo i zanimljivo! Hvala ti na ovim divnim retcima! Nadam se da će nas uskoro obradovati i prave pahulje i jedva čekam da zalepršaju! :)) Pusa, draga!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja Lilly, hvala ti od srca na ovoj nagradi. Divna je! Ali da ne zaboravim, čestitam ti na nagradi, draga, zaslužila si je, definitivno. Pusa velika :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti draga Lily na prekrasnoj nagradi!!!
    Ti si je zaslužila svojim interesantnim tekstovima koje obožavam čitati, stoga čestitke od srca.

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lily hvala od ♥,
    baš si me razveselila;))))!

    OdgovoriIzbriši
  7. Cestitam, svakako si je zasluzila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Cestitam draga Lilly i ujedno i zahvaljujem:))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Lilly tvoja lijepa nagradica nalazi se na mom blogu u Blog award rubrici.

    Velika pusa i još jednom puno hvala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala svima na čestitkama! :))

    Zondra, ma znala sam da ćeš ju lijepo udomiti, ti drugačije niti ne znaš! Pusa, draga!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala ti draga!!Posla je preko glave pa malo kasnim.Izuzetno sam počašćena i iznenađena ovom nagradom.mislim da moji postovi nisu baš oličenje kreativnog pisanja.Raazlog je možda vrijeme u koje ih pišem kad sam preumorna.Tu su zato tvoji divni postovi koje rado čitam.Ti si mi pravo osvejženje.Hvala i pusa!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...