subota, 23. listopada 2010.

SENSAstičan ženski portal...



Jesu li i vama pomalo dosadili ženski časopisi puni izretuširanih tijela i lica, samozvanih zvjezdica i vječito istih tema ispreslaganog sadržaja? Tada biste mogli naći osvježenje u jednom domaćem ženskom časopisu - magazinu Sensa. Sensa je nedavno proslavila svoj treći rođendan i usporedno s time zaživio je i njezin, vjerujem, dugoočekivani ženski portal. Novi, drugačiji, neobičniji... Ako još niste imali priliku prolistati ovaj časopis, možda je dovoljno reći to da izlazi i u nekoliko susjednih zemalja. Uostalom, u njegovu kvalitetu možete se uvjeriti i klikom na www.sensaklub.hr


Možda je riječ koja bi ga najbolje mogla opisati nježnost. No nježnost koja se crpi iz goleme ljubavi, predanosti i žara koji tim predvođen urednicom Izabelom Vrtar stvara iz mjeseca u mjesec.
Želim im još puno puno godina, puno licenciranih izdanja i lijepih tema, jer uspjeli su stvoriti magazin za dušu i tijelo s prepoznatljivom vrijednošću i kvalitetom. I onako, pomalo patriotski, ponosim se njima kada ih u stranoj zemlji ugledam na nekom drugom jeziku! Sensi želim sretan rođendan, a vama jedan Sensastičan vikend! :-)

Photo by SENSA


MISAO DANA:
"Svi znaju da se kap stapa s morem, ali je malo onih koji znaju da se more stapa s tom kapi."
                                                                                                                 (Kabir)
                                                                

Broj komentara: 11:

  1. baravo draga princezo:)).....sensu čitam i volim:))...
    a još prije dvije-tri godina sam zaključila da me ne zanimaju samozvane zvijezdice za koje ni ne znam šta rade ( osim što se prodaju ),da me ne zanimaju tekstovi tipa - kako smanjiti bore,ispeglati celulit,zadržati muškarca......i prestala čitati takve časopise i gledati TV emisije takvog sadržaja:((....
    i puno mi je ljepše i jednostavnije živjeti sa stvarnim ljudima,nenašminkanim ali iskrenim:)))...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam veliki ljubitelj Sense. Dok sam bila klinka časopisi koje sam svaki mjesec iščekivala su bili Teen i OK, zatim sam "prerasla" na Cosmopolitan jer su to čitale sve cure u srednjoj, da bih završila na ovakvim malo "ozbiljnijim" časopisima bez crvenoga tepiha i ostalih zvjezdica. Ipak, s vremena na vrijeme kupim pokoji zaostali broj Joy-a, tek toliko da sam u toku sa zbivanjima..
    PUSA

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam teški ne - čitatelj časopisa, pogotovo onih "ženskih". To se ne čita zapravo već lista u raznim ordinacijama ili kod frizerke i tako... Škica s ramena teti s natapiranom kosom u tramu da brže prođe vrijeme! No Sensa je baš nekako smirujuća i prirodna, već sam našla par članaka koji su me oduševili stoga hvala, sama ne bih došla do njega nikako! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sensu obožavam,to je časopis za modernu i samosvjesnu ženu.

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala na iskrenom i prelijepom komentaru draga Lily!

    Velika pusa.

    OdgovoriIzbriši
  6. draga moja, prvo sam se ovdje počela pisat komentar pa kad sam vidila da neće bit nešto kratko odlučila sam napisat post na svoj blog. drago mi je da si napisala nešto o Sensi. da nije tvog posta ne znam da li bih uopće kupila taj časopis ili otkrila web stranicu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sensa je zaista pravo osveženje :), i vizuelno i tematski :))).
    Inače, jedini časopisi koje čitam su crafterski i oni namenjeni kulturi i umetnosti. Savremeni ženski časopisi su u većini slučajeva postali najvulgarniji propagatori sirovog potrošačkog društva :(.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sensa? Evo ukratko o tome. Svaki mjesec kad izlazi imam slobodno jutro gdje Sensa i ja odemo na kavu. telefon je isključen, a i muž zna da je Sensa jutro.
    Svaki broj posjedujem i svađam se s prijateljicama koje kažu da to čitaju ljudi koji bi trebali početi hodati po zemlji, a ne lebdjeti... Znala sam da će časopis uspjeti!

    OdgovoriIzbriši
  9. Travel, bez ljutnje, ali nemaju pojma :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Potpuno se slažem :) nisu ni svjesne koliko im je teže živjeti ovaj jedan jedini život s obje noge čvrsto na podu...što ne znači da su nama čitačima Sense obje u zraku... samo stvari možemo sagledati iz neke drukčije perspektive...
    i uživati u njima :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja mislim da je lebdenje u zraku čitanje članaka o uklanjanju celulita primjerice, s obzirom da mislim da načina nema, tako da...postići duševni mir čini mi se puno realnijom opcijom! :))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...