četvrtak, 27. siječnja 2011.

Operater...

 DAN PRVI

- Svi operateri trenutno su zauzeti. Molimo Vas za strpljenje - ljubazno mi se obraća automat s druge strane slušalice, dok već po peti put svira Nothing compares to you. Sasvim zadovoljavajuć glazbeni intermezzo, za razliku od onoga kada je vrijeme do javljanja operatera u jednoj od državnih ustanova kratila Neda Ukraden sa svojim hitom Da se nađemo na pola puta.
- Vatroslav pri telefonu, kako Vam mogu pomoći? - konačno se netko javlja s druge strane
- Oh, napokon! Služba za korisnike, dakle, radi... - rekoh uz sarkazam, a onda se uljudno predstavih, objasnih problem oko nepoštivanja ugovora s njihove strane, te računa koji ne udovoljava istom i zamolih ga da sve provjeri u bazi podataka.
- Molim Vas broj pod kojim je registriran korisnik -
Izbiflah broj napamet. Premda nije moj i premda radim uslugu dragom prijatelju koji je van zemlje i nema trenutno vremena za ovakve stvari koje bi ga na koncu mogle masno koštati.
- Dobro. Molim Vas ime korisnika -
Rekoh ime korisnika.
- Dobro - ponovi Vatroslav - a sada mi dajte gospodina na telefon!
- Gospodin trenutno nije u mogućnosti javiti se... - objašnjavam mu.
- Onda mi nemamo o čemu razgovarati! - otresito odbrusi.
Ohohoooo... to ćemo još vidjeti...
- Kako to mislite?
- Vi niste kompetentni da mi date podatke koji su mi potrebni...
- Budući da smo dotični i ja u dugogodišnjoj izvanbračnoj zajednici - slagah - vjerujem da sam dovoljno kompetentna. Osim toga pred sobom imam ugovor koji je sporan pa vas dakle još jednom molim da provjerite u bazi podataka obračun usluge za studeni koji je mimo sveg ugovorenog...
- Ne mogu s Vama razgovarati. Kao što rekoh niste kompetentni.
- Divno! Dakle, u slučaju smrti ili bolesti korisnika, vaša tvrtka ne prihvaća supružnike niti ostale članove obitelji kao kompetentne osobe koje bi mogle riješiti problem... Pa tada valjda pokojnik i na onom svijetu koristi internetske usluge ovog dolje...
- Ne, ne gospođo. U tom slučaju se smrtni slučaj odmah proknjiži u bazi podataka.
- Oooo, dirnuta sam... zaista me impresionira to što se smrtni slučajevi istovremeno unose u bazu podataka dok ugovor niste u stanju proknjižiti dobra dva mjeseca...
- Ne mogu Vam na to odgovoriti, kao što rekoh niste kompetentni -
- Da Vas pitam nešto, Vatroslave... Kada bih Vam na telefon doista dala mušku osobu koja bi se predstavila kao korisnik...
- Daaaa?
- I koja bi imala sve podatke o istom kao što ih sad, što u glavi, što u ugovoru imam ja...
- Daaaa?
- Biste li tada odgovorili na moj upit?
- Pa gospođ...
- Molim Vas da mi odgovorite na pitanje - prekidam ga - za ovo sam, čini mi se , dovoljno kompetentna!
- Paaa... bih!
- Naravno da biste, jer u identitet osobe s kojom telefonski razgovarate ionako ne možete biti sigurni, zar ne?
- Daa... u pravu ste!
- I ako Vam ja sad uistinu na telefon proslijedim muškarca, njega ćete smatrati kompetentnim?
- Svakako!
- Ali ja i dalje nisam...
- Niste kompetentni! - ponavlja
U redu, valjda je kompetentnost jedina natruha elokventnosti u službi za korisnike. I stvari su kristalno jasne od trenutka kad je dotični ukucao pretplatnički broj, a onda i ime onoga koji se negdje sunča na snježnim obroncima, a meni se umjesto njega sada podiže tlak. Jer Vatroslav pokušava dobiti na vremenu - ako se prigovor ne uloži kroz dva naredna dana, ode sve k´vragu. I mjesečna naknada bit će ravna rati skijanja. Hmmmm...
- U redu, ako Vi tako kažete.
- Ako nemate više pitanja i gospodin mi se ne želi javiti onda mi više nemamo o čemu razgovarati, jer kao što rekoh niste...
- ...kompetentni! - nadodah
- Točno!
Pogrešno, Vatroslave!


DAN DRUGI

- Svi operateri trenutno su zauzeti, molimo Vas za strpljenje! -  
Ne mareći za Sinead pročišćavam grlo i vršim posljednje pripreme prije no što se netko s druge strane sjeti podići slušalicu. Minute prolaze... i prolaze...
- Vatroslav pri telefonu, kako Vam mogu pomoći?
Brzo začepih nos, ispričak se na prehladi, a onda što grubljim glasom izdiktirah ime, objasnih problem i zamolih provjeru tarifnog modela u bazi podataka.
- Gospodine Ivane, molim Vaš korisnički broj...
Pročitah broj s ugovora. Zatim uslijedi niz nemilosrdnih udaraca po tastaturi s druge strane.
- Hmmm... Da, točno! Tarifni model ne odgovara visini pretplate čiji iznos stoji na računu, a time ni visini prometa za jedanaesti mjesec...
- U tom slučaju to nisam dužn..AN platiti! - gotovo zaboravih na svoju novopečenu ulogu
- Ne, nikako. Ja ću automatski unijeti promjenu i poslat ćemo Vam novi, ispravan račun.
- Budite ljubazni! - dodvorih se
- To je najmanje što za Vas sad možemo učiniti, gospodine...
- Ivan!
- Gospodine Ivane! Ja se ispričavam zbog propusta i nastojat ćemo da se ovako nešto ne ponovi...
- I ja se nadam, ne bih volio otkazati ugovor prije roka!
- Apsolutno Vas razumijem! No, vidite, model nije unesen na vrijeme u bazu i... što da Vam kažem... - uzdahnu - neki od kolega jednostavno nisu...
- ...kompetentni! - nadovezah se
- Točno to, gospodine!


MISAO DANA:
"Šutnja se uči od pričljivih, strpljivost od nestrpljivih, ljubaznost od neljubaznih. Tim svojim učiteljima budi vječno zahvalan."
                                                                                   (Arapska poslovica)

Broj komentara: 37:

  1. Ha-ha-ha, mislm da mi osmijeh danas neće silaziti s lica čitav dan. Pa ovo je, ovo je.... WOOOOOOOOW. Kakva crno/humorna crtica iz života a la E. Kishon (oprosti što te uspoređujem, ali mi je to bila prva pomisao). Lilly, opet si me oduševila svojim pisanjem. Pusa :)) p.s. to si stvarno prošla? Svaka čast na smirenosti u riječima i snalaženju 2. dana ... kakav dripac taj vatroslav

    OdgovoriIzbriši
  2. ha ha, no coment. I ja sam imala sličnih problema prije par goeina. ali sam otkazala sve njihove usluge i sad sam bez brige pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. pet do osam je, budna sam od 6 i već sam napravila hrpu toga. mislila sam da će mi dan biti dosadan, ali ovo mi ga je definitivno popravilo! srećom, pročitala sam post na početku dana a ne na kraju!

    odlično!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ах! Ти глупи оператери! Како само знају бити непријатни.
    Сјајно си му показала! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. hehehe kompetentnost će mi se danas cijeli dan motati po glavi:))!
    Odlično napisano i vrlo realno, jer vjerujem da se svatko od nas bar jednom sa tim susreo. Njihove procedure i pravila zaista treba znati razumijeti:).
    PUSA!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo se zove priča za dobro jutro... majstorski napisana baš me natjerala na smijeh, prije svega čestitam ti na strpljivosti i snalažljivosti, ja mislim da bih "prokuhala" kao ekspres lonac da mi se ovako nešto dogodilo...
    A na kraju priče "slabiji" spol nadmudri "jači", hehe...

    OdgovoriIzbriši
  7. A la Kishon, definitivno, imamo svoju Kishonicu za svakodnevne anegdote ;) Inače, o zbivanjima prije otkazivanja ugovora bi se dali napisati memoari, najbolje je što se ugovor može promijeniti, tj. "potpisati" preko interneta, a otkazati samo osobno (pod nepisanom parolom: damo da nam platite više, ali ne damo samo tako da i dalje ne plaćate kod nas...)

    Moj najproduhovljeniji razgovor s operaterom je bio kad mi je morao ručno mic po mic brojati minute iz ispisa razgovora na mobitel kako bih ga uvjerila da su mi dali besplatnih 60 minuta, a onda mi ih od polovice naplaćivali haha

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehehe baš sam se nasmijala!
    Tako treba ja bih sve isto napravila, prava si!
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nova na tvom blogu i odusevljena istim. Bas me lijepo opustio i nasmijao tvoj clanak.

    OdgovoriIzbriši
  10. ha vrlo sličan razgovor sam vodila prošli tjedan u vez s računom mog sina.....dan prvi je završio tako da me je gopođica danijela na kraju rekla "hvala što ste zvali,kako vam još mogu pomoći?"........
    kako? pa ni do sada mi nisi pomogla!!!!...
    hehe a jučer sam zvala jer mi nakon uplate stižu poruke "poštovani zahvaljujemo na vašoj uplati" ....??????.....haloooo,platila sam šta sam potrošila,nisam dala novac u dobrotvorne svrhe!!!....ili možda jesam?...
    a smeta me što se ti mladi ljudi tamo moraju ponašati imbecilno da bi zadržali posao....
    pusa za otvaranje još jedne zanimljive teme iz svakodnevnog života:)...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  11. Haha! Skroz sam iznenađena što vam se priča svidjela jer sam je doslovce samo istresla iz rukava da Vatroslavu potiho zadam završni udarac! :D Sandra, ovo se stvarno dogodilo! :)) A o iskustvima s operaterima dala bi se napisati knjiga. Sve me strah kakve komplimente će mi udijeliti prijateljica operaterka kad jednog lijepog dana ovo ugleda... :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Popravila si mi dan, nema veze što je priča istrešena iz rukava ne bi li njome dokrajčila Vatroslava! Naime, ovakve robotizirani službenici zaista mogu pokvariti dan....i svatko od nas imao je barem jedan susret sa njima. No, ti si isprala svaki gorak okus! Kissss

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako si i ti luda!Ja se redovito nalazim u takvim situacijama,i stvarno na kraju ispadnu zgodne anegdote kao ova tvoja.Lajkam-m!

    OdgovoriIzbriši
  14. Sjajna prica! Te sluzbe su blesave stvarno xD

    OdgovoriIzbriši
  15. Vatroslav očito ne zna značenje riječi kompetentan!!!Super si se snašla a on je potvrdio takvu ograničenost misli i uvjerenja da ne mogu vjerovati da naprosto takvi rade na ovakvim mjestima!!!
    Ti si ovo tako dobro napisala da sam uživala i napeto iščekivala kraj, a kraj je predobar naravno...draga samo ti piši crtice i sve lijepo ukomponiraj u knjigu, sigurna sam da ćeš biti rado čitana.Ja ću te prva s užitkom čitati.
    Pusa i hvala na nagradicama:))

    OdgovoriIzbriši
  16. genijalna si svaka čast! gle slučaja kod mene danas:

    dobar dan ovde ta i ta,dali mogu dobiti Tinu?
    -nema je,kazem,tko je treba?
    -opet ta i ta.
    -mogu li znati zbog čega trebate Tinu?
    -nemože jer je stvar osobna
    -dali mi možete dati Tinin broj mobitela?

    -s obzirom da mi nemozete reći o čemu se radi jer je informacija povjerljiva tako ni ja vama nemogu dati Tinin broj jer je također povjerljiv kao i vaša informacija.

    -a tko ste vi? sestra,kazem joj.
    u redu,molim vas zapisite moj broj pa nek mi se javi.

    a sto se tiće pretplate imala sam velikih problema bas sa tim proknjizavanjem računa i na kraju sam račun pretplatila a njih se riješila odlaskom na drugu mrezu

    OdgovoriIzbriši
  17. Priča je super, u tvom stilu, opet si me prikovala za ekran! :)
    A Vatroslav...u svakom poslu ima Vatroslava, no rekla bih i da svatko radeći svoj posao isto tako naleti bar na jednog :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Jako lijepo, ali to je pravi kršćanski mentalitet "drugog obraza". Takvim Vatroslavima otkažem ugovor i prijeđem drugome (znam, svi su isti, ali vrijedi) ili pošaljem dopise Predsjedniku uprave i svima po ljestvici niže, a zatim to navedem i na Netu. Da vidiš kako onda sve naprave bez problema! Ne razumijem zašto nisi napisala o kojoj firmi se radi. Zar smo tako strašljivi? Kada vidim što se događa diljem Magreba, srce mi zaigra, ali onda se tužno vratim u našu kaljužu nezamjeranja i nadmudrivanja budala. Eh!

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako je lijepo znati da si nekom uljepšao dan! :)) Hvala vam!

    @Κάθαρσις - ma i loša reklama je reklama, pa se nisam željela upuštati u takva posla! :D Znaš što? ja nikako ne mogu ostavit komentar na tvom blogu, ne znam jesam ja smotana ili u čem je problem, ali već sam imala nekoliko postova potrebu iskomentirat i neće! Hmmm... ne znam di je zapelo... :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Super priča...
    Navrati na moj blog čeka te nagrada.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  21. Hahaha- operateri su majstori za pričanje nebuloza i dizanje živaca. Ja sam isto imala problema s operaterima, koji su mi dva mjeseca zaredom ispravljali istu grešku (naplatu max tv-a isko sam ga prije odjavila) i račune su mi ispravili tek nakon gnijevnog maila poslanom nekom tko je zaduženza to.
    Savjetujem ti da ipak pošalješ i mail, jer tu opet ima nekakva potvrda toga što si tražila; i 100% ti šalju odgovor.
    Dok, operatera ( Vatroslava -ti si doduše bila mudra pa si zapamtila ime) je ipak teže dokazati.

    OdgovoriIzbriši
  22. Jučer kad sam vidjela da imam 110-tog sljedbenika na blogu išla sam škicnut tko to novi mene slijedi i oduševim se tvojim blogom. I pazi slučajnosti, ja postanem tvoj 110-ti sljedbenik. :)

    Baš me nasmijala priča o Vatroslavu. Mislim da tebi tad i nije bilo smiješno... O Vatroslavu i njemu sličnima bi se sigurno mogla knjiga napisat.

    Btw.. baš ti je udobna ova fotelja. ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. @melanzana - dobrodošla! I hvala na nagradi! :)

    @mmirandam - Dobrodošla, to će "skijaš" umjesto mene sad rješavati :)), svjež i odmoran neka se bori s vjetrenjačama, ja sam svoj dio posla obavila :))

    @Lalica - hahaha, ozbiljno?? :D Da ne povjeruješ! Mora da ima neke simbolike u tome... Valjda ćemo s vremenom otkriti kakve! ;))

    OdgovoriIzbriši
  24. Ovo je za "Vjerovali ili ne"..
    Svaka ti čast ja odmah puknem i pišem takve mailove,žalbe itd da to nije za čitati....
    Ali svi su onda slaaatkiii i uslužni,ma živa sramota!!

    OdgovoriIzbriši
  25. Hahahhhaa, odlično!
    Stvarno znaju biti blesavi i "kompetentni" do boli!
    Ja sam mjesec dana hodočastila k jednom našem mobilnom operateru pokušavajući prebaciti Timnu na drugu mrežu i pretplatu i ostvariti "pogodnosti" koje nude. Stvarno to počesto budu razgovori koje bi trebalo snimati. :)

    OdgovoriIzbriši
  26. ja bih odmah tražila nadređenoga, i prijavila za spolnu diskriminaciju...
    šalim se, ali skužila sam da ponekad treba odmah tražiti nadređenoga i onda se ovi mali odmah predomisle ili popuste u svojim bedastoćama.
    priča je fantastična. i kažeš, istresla ju iz rukava... svaka ti čast. stvarno nas znaš zaljepiti za ekrane svojim pisanjem.

    OdgovoriIzbriši
  27. Operateri su plaćeni da zadržavaju ljude što duže. Sve sami smor do smora. Ali, pokazala si mu, veštičice :D Trebala si mu reći: "Nisam ni ja kompetentna da sudim o vašoj kompetentnosti." Buaahah, ipak je cilj postignut. Kapa dole, Lilly :)

    OdgovoriIzbriši
  28. baš tako... nema se tu puno za komentirati ... osim činjenice da mi je žao što ranije nisam naletila na ovaj krasan blog :-)

    OdgovoriIzbriši
  29. Imaš malu sitnu nagradicu na mom blogu, navrati! :*

    OdgovoriIzbriši
  30. A jesam se dobro nasmijala :))) Koja si ti legenda! A i prava snalažljiva vještica :D Još nisam morala zvat nikakvog operatera/operaterku, ali zato bih tu i tamo imala "rat" sa doktorima.

    OdgovoriIzbriši
  31. S njima tako ili nikako, ali kad bi bili jedini, pozdrqav, hvala na posjeti Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  32. Ha, ha, ha, baš sam se dobro nasmijala uz tebe! Znaš što, ti bi apsolutno trebala pisati knjige! Obožavam tvoje pisanje, zamišljam svaki detalj čitajući tvoje postove, igram uloge u glavi... olovku u ručile, ili prstiće na tipkovnicu i ... udri!!! A jadan Vatroslav... na neki ga način čak i žalim... ovoga puta naletio je na kompetentnu (blago rečeno)!!!

    OdgovoriIzbriši
  33. hahaha, carice prejaka si!!!

    ti si i više nego kompetentna!!! ivana :DDD

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...