četvrtak, 9. rujna 2010.

Dobrodošla jeseni!

Sve je izglednije da se ljeto predalo i prije vremena i ustupilo mjesto jeseni. Ne smeta mi... Volim miris pečenog kestenja, bakinih džemova i zimnice, šetnje po kiši, gacanje u blatu... Zato jesen unesem i u dom skupljajući po prirodi divlje kestenje, ukrasne tikvice i druge dekoracije. Tako sam u nedavnoj šetnji nabrala šipak. Nije bilo jednostavno s obzirom da ima trnje, no isplatilo se bockanja, a navodno je dobro i za cirkulaciju. Isprva nisam imala pojma što ću s njim no svjež zrak valjda je probudio i inspiraciju. Tako je nastao vjenčić za vrata. Uz malo truda i mašte možete ga napraviti i sami.


 


 Evo što vam je potrebno:

  - grančice šipka
  - vrtlarske škare
  - žica
  - vjenčić od šiba




Ukoliko nemate vjenčić od šiba, možete ga izraditi sami od vrbe ili lijeske, no vjenčić možete uspješno složiti i bez njega, no u tom slučaju će sušenjem gubiti formu kruga. Grančice šipka (ne kraće od 10-ak cm) slažite u male guste buketiće koje ćete učvrstiti žicom te ih potom gusto vežite na unaprijed pripremljen vjenčić. Trebat će vam podosta šipka što dakako ovisi i o veličini vjenčića koji želite. Možete ostaviti koju grančicu da strši sa strane, kao i lišće. Pustite mašti na volju! Na kraju svežite žicu pomoću koje ćete vjenčić ovjesiti na zid ili na vrata kao u mom slučaju. Možete koristiti i mašnu, no šipak je poprilično težak pa računajte na to da bude dovoljno čvrsta. Ja ipak nisam htjela eksperimentirati.



Jedina mana ovog vjenčića je što nećete dugo uživati u njegovoj ljepoti s obzirom da će se plodovi šipka sušiti i više neće biti tako lijepi. No, vjenčić možete izložiti i unutar doma, na zid ili stol te nakon što se osuši koristiti ga za spravljanje čaja. Od šipka je nekako najukusniji, zar ne?

Bit će još jesenjih dekoracija, no pustimo prvo jesen da kalendarski zavlada. Do čitanja!
                                                                

                                                 Lilly








MISAO DANA:
  "Kreativnost je mjesto gdje nikad nitko nije bio. Morate napustiti grad udobnosti i upustiti se divljinu svoje intuicije."
                                                                                                            (Alen Alda)


Broj komentara: 9:

  1. Draga Lilly, bas mi je drago, da sam prvi sljedbenik tvog kreativnog bloga. Vijenac od sipaka ti je fantastican, bravo:))
    Pozdrav iz Rijeke, Biljana

    OdgovoriIzbriši
  2. A meni je draga Lilly čast postati tvoja druga sljedbenica te se iskreno nadam da će svakim danom taj broj rasti. Tvoj blog me oduševio, jako si originalna i posebna u svome pisanju. Od danas sam tvoj redoviti čitač:)! Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam drage moje!! Zaista ste me obradovale i više nego ugodno iznenadile! :)Dobrodošle na moj blog! Nadam se da ću biti ugodna i pažnje vrijedna domaćica! Pozdrav! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. ljubiteljica prirode,pisane riječi...ma što moze bolje?! čitam te !pozz!

    OdgovoriIzbriši
  5. Danijela, drago mi je da ti se sviđa! Pozdrav! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. a meni je drago da sam jedna od sljedbenica tvog bloga:)).....uzimam i button :)))....
    vijenac je predobar,šipak jako volim....obožacam pekmez od šipka...
    M....

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala Mare, drago mi je da ti se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...